جدول وزنی تیرآهن و هاش

جدول وزنی تیرآهن بر اساس دسته بندی انواع تیرآهن مشخص می گردد. جهت مشاهدۀ جدول وزنی انواع تیرآهن می توانید با مجموعۀ ورق کاران ساعی تماس حاصل فرمائید. تیرآهن نوعی پروفیل است که بخش عمده ای از پروژه های عمرانی و ساختمانی با استفاده از این نوع مصالح ساختمانی ساخته می شوند. انتخاب و خرید تیرآهن بر اساس جدول وزنی تیرآهن صورت می پذیرد.

جدول وزنی تیرآهن

سایز تیرآهن، وزن شاخه و نوع از جمله مواردی هستند که عناوین اصلی جدول وزنی تیرآهن را تشکیل می دهد. جهت تعین وزن تیرآهن یک فرمول معین وجود دارد که نقش اساسی بر روی تحمل بار وارده در اجرای پروژه های مختلف خواهد داشت.

خرید تیرآهن و هاش بر اساس جدول وزنی

جهت خرید تیرآهن بر اساس جدول وزنی می توانید با واحد فروش مجموعۀ ورق کاران ساعی مشورت نمائید. متناسب با پروژه های مختلف ساخت و ساز، انتخاب و خرید تیرآهن از اهمیت بالایی برخوردار است. وزن تیرآهن تأثیر مستقیم بر روی وزن باری قابل تحمل خواهد داشت. در حال حاضر جهت خرید تیرآهن در مقابل شما جدول وزنی تیرآهن لانه زنبوری، جدول وزنی تیرآهن IPE، جدول وزنی تیرآهن HEB و جدول وزنی تیرآهن HEA تعیین می کند. در نتیجه صنایع مختلف می توانند متناسب با پروژه هایی که انجام می دهند، اقدام به خرید تیرآهن نمایند.

جدول وزنی تیرآهن و هاش

جدول وزنی تیرآهن سنگین

جدول وزنی تیرآهن سبک

جهت تهیۀ کامل جداول وزنی تیرآهن می توانید با مجموعۀ ورق کاران ساعی تماس حاصل فرمائید.

سایز تیرآهن، ارتفاع، عرض بال، ضخامت جان و ضخامت بال از جمله عناوین سرستون های جدول وزنی تیرآهن معمولی به شمار می رود. البته جدول وزنی تیرآهن H متشکل سر ستون های وزن شاخه سنگین، وزن شاخه سبک و سایز هاش می باشد. قیمت تیرآهن بر اساس جدول وزنی تیرآهن تعیین می گردد و پیش از اقدام به خرید تیرآهن، جدول وزنی به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته می شود.

محاسبه جدول وزنی تیرآهن

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :