جداول وزنی آهن آلات

10 / 10
از 9 کاربر

جدول وزنی آهن آلات برگرفته از اطلاعات فیزیکی هر یکی از محصولات فولادی می باشد. در همین راستا مجموعۀ ورق کاران ساعی تلاش می کند جهت عرضۀ محصولات با کیفیت به مشتریان، جدول وزنی انواع آهن آلات را در لیست جداگانه در دسترس آنان قرار دهد. همانطور که می دانید شاخص های متعددی بر روی انتخاب و خرید آهن آلات تأثیرگذار می باشد. بنابراین بررسی ارقام و هر یک از شاخص ها در جدول وزنی آهن آلات حائز اهمیت می باشد و می تواند مناسب بودن نوع کاربری آنها را مشخص نماید.

جداول وزنی آهن آلات

 برای دیدن جدول وزنی محصول مورد نظر روی عناوین مربوطه کلیک کنید

جدول وزنی میلگرد
جدول وزنی پروفیل
جدول وزنی تیرآهن
جدول وزنی لوله آهن
جدول وزنی نبشی
جدول وزنی ناودانی

 

معرفی جدول وزنی انواع آهن آلات

تنوع محصولاتی که در دسته بندی آهن آلات معامله می شود، بسیار است. در نتیجه نیازمند به ارائه جداول وزنی آهن آلات به صورت مجزا برای هر یک از آنها می باشد. بدیهی است مجریان و پیمانکاران در اجرای هر یک از پروژه های ساختمانی و صنعتی که قصد انجام دادن آنها را دارند، پیش از اقدام به خرید، جدول وزنی آهن آلات را به طور مطالعه نموده و بر اساس نوع کاربری، انتخاب و خرید خود را انجام دهند.

جداول وزنی آهن آلات

جدول وزنی میلگرد، جدول وزنی تیرآهن، جدول وزنی ناودانی، جدول وزنی نبشی، جدول وزنی لوله آهن، جدول وزنی پروفیل و ... تنها برخی از جداول وزنی آهن آلات به شمار می روند. اگر از ماهیت آهن آلات از نظر شکل ظاهری آشنا باشید، می دانید که شاخص های متعددی در انتخاب یک محصول فولادی تأثیرگذار می باشد. نحوۀ تولید، سایز، وزن، طول بال، ضخامت، قطر، چگالی، تعداد شاخه، مدل، استاندارد تولید و ... از جمله مواردی هستند که در لیست جدول وزنی وزنی آهن آلات به طور دقیق ذکر می گردد. بنابراین هنگام معاملات آهن آلات پیشنهاد می کنیم تمام مواد مذکور را در جدول وزنی بررسی نمائید. در صورت لزوم می توانید جهت مشاورۀ تخصصی رایگان با کادر فروش مجموعۀ ورق کاران ساعی تماس حاصل فرمائید.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :