تهاتر آهن آلات

9 / 10
از 26 کاربر

تهاتر آهن آلات از نظر لغوی به معنای معاملۀ کالا به کالا می باشد. مجموعۀ ورق کاران ساعی نیز بنا به سیاست کاری که از آن برخوردار است، شرایط مناسبی برای معاملات تهاتر آهن آلات را برای مشتریان فراهم نموده است. اگر آشنایی کامل نسبت به معاملات تهاتر آهن آلات ندارید، تا انتهای این مبحث همراه ما باشید چون به صورت اختصاصی به شرح جزئیات خدمات تهاتر آهن آلات می پردازیم. همانطور که در ابتدای پاراگراف بدان اشاره نمودیم، تهاتر آهن آلات به افراد اجازۀ معاملۀ کالا به کالا را می دهد، به نوعی تبادل و تقابل کالاهای متفاوتی را در ازای خرید آهن آلات به خریدار می دهد.

برای دانلود فایل قرارداد خام تهاتر آهن آلات روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود قرارداد خام تهاتر آهن آلات

شرایط و نحوه محاسبه تهاتر آهن آلات در شرکت ورق کاران ساعی :

تهاتر در این شرکت به صورت ۳۰ درصد نقد و ۷۰ درصد ملک موجود در مراکز استان‌ها انجام می‌شود

 

تهاتر آهن آلات

در گذشته اکثر صاحبان کسب و کار جهت فروش محصولات خود اقدام به معاملۀ پایاپای می نمودند و به نوعی داد و ستد بدون دخالت پول صورت می گرفت. اما با توسعۀ شهرنشینی و افزایش کلان شهرها صاحبان کسب و کار کمتر به سمت و سوی معاملات تهاتر یا همان تقابلی پرداختند ولی امروزه همچنان برخی از افراد در برخی از معاملات با افراد متعهد و معتمد معاملات پایاپای و کالا به کالا را انجام می دهند. با توجه به قیمت بالایی که آهن آلات در سطح بازار دارد و صنایعی که نیازمند به خرید آهن آلات زیادی هستند، استفاده از خدمات تهاتر آهن آلات بهترین گزینه برای تسویۀ حساب با فروشندگان به شمار می رود. بنابراین مراکزی که در حوزۀ فروش آهن آلات فعالیت دارند، عرضۀ خدمات و معاملات تهاتر آهن آلات به عنوان یک مزیت محسوب می شود که البته جلب رضایت و اطمینان یافتن از معتمد بودن طرفین در این نوع معاملات از اهمیت بالایی برخوردار است.

روش های اجرای معاملات تهاتر آهن آلات

نکتۀ مهم و قابل توجهی که در رابطه با معاملات تهاتر آهن آلات وجود دارد، روش های مختلف این نوع داد و ستد می باشد. اجرای تهاتر به سه روش کالا به کالا ، خدمت به کالا و خدمت به خدمت صورت می پذیرد و به هیچ عنوان پول در جریان معاملات مورد استفاده قرار گرفته نمی شود که البته بستگی به ارزش تفاوت قیمت کالاها و خدمات نسبت به یکدیگر دارد. در این صورت بتوانند با پرداخت پول تسویۀ کامل حساب خود را انجام دهند. به طور کلی در دنیای امروز یک سری تغییرات جزئی در فرآیند معاملات تهاتر از جمله معاملات تهاتر آهن آلات صورت می گیرد که در ادامه متن به طور دقیق بدان می پردازیم.

تهاتر آهن آلات

سه روش اصلی که جهت اجرای تهاتر آهن آلات صورت می گیرد که عبارتند از روش بازخرید، روش تبادل کالا و روش OFFset یا عرضۀ خدمات در برابر کالا می باشد. در ادامۀ متن به جزئیات و موارد کاربرد هر یک از روش های معاملات تهاتر آهن آلات در بازار می پردازیم. بدین وسیله صاحبان صنایع بزرگ و کوچک به راحتی بتوانند از شرایط موجود پیش روی خود نهایت استفاده را بنمایند.

سال های اخیر تهاتر آهن آلات به روش بازخرید بیشترین معاملات را به خود اختصاص داده است. در واقع صنایع بزرگ که دارای هزینه های کلان هستند ، می توانند در قبال خرید کالایی، کالاهای دیگری را جایگزین پرداخت پول به فروشنده تحویل دهند. این نوع معاملات می تواند بین فروشندگان معمولی در داخل کشور و یا در سطح معاملات میان فروشندگان در کشورهای مختلف صورت گیرد. ذکر این موارد در سطح معاملات بین المللی مطرح می شود ولی تهاتر آهن آلات در داخل کشور عمدتاً تبادل با زمین، آپارتمان و مواردی از این قبیل صورت می گیرد.

در حال حاضر اجرای معاملات تهاتر آهن آلات با مصالح ساختمانی متعددی از جمله تهاتر میلگرد، تیرآهن، ورق های فولادی، اسکلت های فلزی و ... صورت می پذیرد. به عبارتی صنایعی که قصد خرید میلگرد دارند و متأسفانه دارای پول نقد کافی نیستند، می توانند با مراجعه به فروشندگان معتبر، از خدمات تهاتر میلگرد استفاده نمایند. در ازای دریافت خدمات تهاتر آهن آلات، تحویل یک ملک سنددار جایگزین پرداخت نقدی می شود. این نکتۀ مهم از حساسیت بالایی برخوردار است و امروزه خیلی از صنایع جهت خرید انواع آهن آلات از این نوع معاملات استفاده می نمایند.

مزایای معاملات تهاتر آهن آلات

ارائه خدمات تهاتر آهن آلات مزایای متعددی دارد و این مسئله موجب شده تا مجموعۀ ورق کاران ساعی نیز بتواند چنین شرایطی را برای معاملات مشتریان فراهم نماید. به طور کلی پیمانکاران به سهولت می توانند بدون پرداخت پولی، متریال مورد نیاز اجرای پروژه های ساخت و ساز را تهیه نمایند. بدیهی است جهت انجام معاملات تهاتر آهن آلات، ضمانت بیشتری جهت تسویه حساب میان طرفین وجود دارد. اجرای معاملات از طریق تهاتر آهن آلات، شرایط مناسبی را پیش روی یکدیگر قرار می دهد و به نوعی راهکار مناسبی جهت از بین بردن مشکلات کمبود نقدینگی به شمار می رود. بدین ترتیب می توان از این نوع معاملات در فعالیت های اقتصادی متعددی با شرایط مناسب مشارکت داشت.

تهاتر آهن آلات | مبادله آهن آلات

گزینه های مناسبی جهت تهاتر آهن آلات وجود دارد که می توان به تهاتر با آپارتمان، تهاتر با ملک تجاری، تهاتر با مغازه، تهاتر با واحد اداری، تهاتر با باغ و ویلا، تهاتر با سهام و ارز و تهاتر با دلار اشاره نمود. هر کدام از گزینه ها با توافق هر یک از طرفین به صورت کاملاً قانونی انجام می گیرد. به طور کلی توصیه می شود، اجرای معاملات تهاتر آهن آلات را با فروشندگان معتمد و متعهد انجام دهید. چرا که متأسفانه افراد سودجو در هر نوع کسب و کاری وجود دارد و این شما هستید که پیش از انجام هر معامله ای باید بررسی تمام جوانب کار را در نظر بگیرید. جهت هماهنگی بیشتر و استفاده از خدمات تهاتر انواع آهن آلات می توانید با کارشناسان فروش ورق کاران ساعی تماس حاصل فرمائید.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :